Poštovné a balné 100,- Kč prostřednictvím přepravní služby GEIS. Zdarma nad 1.999,- Kč.

Doprava a platby

Doprava:

Dopravu k Vám domů nám zajišťuje přepravní společnost Geis - za poplatek 100,- Kč včetně DPH (pokud máme akční nabídku, dostanete od nás dopravu zdarma :-) ).

V případě, že jste v kolonce způsob dopravy zvolili osobní odběr - Halže - Tachov, je Vaše objednávka připravena následující pracovní den od 11:00 hod. k vyzvednutí v sídle naší společnosti: X RENT Czech republic s.r.o., Žďárská 8, Halže 34701 (mimo otevírací dobu prodejny vždy po předchozí telefonické domluvě na tel.čísle 702 540 388). Obuv k osobnímu odběru rezervujeme po dobu 3 dnů, poté bude Vaše objednávka stornována.

Balné je zahrnuto v poplatku za dopravu.

Platby:

Platby je možné uskutečnit buď převodem na náš bankovní účet vedený u ČSOB a.s. bez poplatku nebo dobírkou za poplatek 50,- Kč včetně DPH.

 

A jak nakupovat?

1. Vyberte si model obuvi.

2. Vyberte správný rozměr obuvi. Jak určit správnou velikost dětské obuvi uvádíme v sekci články  - Velikost obuvi - v porovnání s velikostními tabulkami jednotlivých výrobců - u každého typu obuvi naleznete v popisu odkaz na velikostní tabulku.

3. U vybraného produktu se správně určenou velikostí vyberte možnost "přidat do košíku".

4. Po kliknutí se dostanete na první krok objednávky, kde naleznete podrobnosti a další kroky, jak objednat Vámi vybrané zboží.

5. Přihlaste se na svůj účet. Pokud účet nemáte, vyplňte osobní údaje kupujícího. Pokud máte zájem dostávat informace o našich novinkách a zvýhodněných akcích a slevách, zaregistrujte se do našeho e-shopu. Při příštím nákupu již nebude nutné zadávat dodací adresu atp.

6. Vyberte způsob doručení a platby.

7. Seznamte se s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů. Vyberte možnost „ODESLAT OBJEDNÁVKU“.

 

Pokud je zajišťována doprava zboží prodávajícím, případné nedostatky, zjevné vady nebo poškození zboží ohlaste ihned při vykládce dopravci a následně prodávajícímu, u kterého bylo zboží zakoupeno.
 

 (Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí  potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.)