Kamenná prodejna otevřena st+čt 13:00-17:00, so 10:00-12:00 hod.. ZAVŘENO STÁTNÍ SVÁTKY 5. + 6. 7. 2023 DOVOLENÁ - 5. 7. - 16 .7. 2023 Poštovné a balné 80,- Kč prostřednictvím Zásilkovny (výdejní místo Z-point) nebo Balík do balíkovny za 70,- Kč při platbě převodem anebo 157,- Kč přepravní službou DPD CZ s.r.o.. Zdarma nad 2.499,- Kč.

Doprava a platby

Doprava:

Dopravu k Vám domů nám zajišťuje přepravní společnost DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ) - za poplatek 157,- Kč včetně DPH, Zásilkovnou za 80,- Kč do výdejního místa Z-point anebo Českou poštou do Balíkovny za 70,- Kč vč.DPH. Přepravné a balné ZDARMA PŘI NÁKUPU NA 2.499,- Kč.

Doručení na Slovensko - Zásilkovnou do výdejního místa při platbě převodem za 105,- Kč (cena v Eur bude upřesněna individuálně po uzavření objednávky dle aktuálního kurzu).

V případě, že jste v kolonce způsob dopravy zvolili osobní odběr - Halže - Tachov, je Vaše objednávka připravena v otevírací dny prodejny na adrese: Žďárská 8, Halže 34701 (mimo otevírací dobu prodejny vždy po předchozí telefonické domluvě na tel.čísle 702 540 388). Nezaplacenou obuv k osobnímu odběru rezervujeme po dobu 3 dnů, poté bude Vaše objednávka stornována.

Balné je zahrnuto v poplatku za dopravu.

 

Platby:

Platby je možné uskutečnit buď převodem na náš bankovní účet vedený u FIO banky bez poplatku (nebo dle sazebníku Vaší banky) nebo dobírkou za poplatek 50,- Kč včetně DPH (dobírku je možné hradit také Vaší platební kartou). Dobírka je možná u přepravy do Balíkovny s Českou poštou.

 

A jak nakupovat?

1. Vyberte si model obuvi.

2. Vyberte správný rozměr obuvi. Jak určit správnou velikost dětské obuvi uvádíme v sekci články  - Velikost obuvi - v porovnání s velikostními tabulkami jednotlivých výrobců - u každého typu obuvi naleznete v popisu odkaz na velikostní tabulku.

3. U vybraného produktu se správně určenou velikostí vyberte možnost "přidat do košíku".

4. Po kliknutí se dostanete na první krok objednávky, kde naleznete podrobnosti a další kroky, jak objednat Vámi vybrané zboží.

5. Přihlaste se na svůj účet. Pokud účet nemáte, vyplňte osobní údaje kupujícího. Pokud máte zájem dostávat informace o našich novinkách a zvýhodněných akcích a slevách, zaregistrujte se do našeho e-shopu. Při příštím nákupu již nebude nutné zadávat dodací adresu atp.

6. Vyberte způsob doručení a platby.

7. Seznamte se s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů. Vyberte možnost „ODESLAT OBJEDNÁVKU“.

 

Pokud je zajišťována doprava zboží prodávajícím, případné nedostatky, zjevné vady nebo poškození zboží ohlaste ihned při vykládce dopravci a následně prodávajícímu, u kterého bylo zboží zakoupeno.
 

(Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí  potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.)

UPOZORNĚNÍ:

Upozorňujeme zákazníky, že objednávky stejného typu zboží a velikostí nad 1.999,- Kč za účelem zkoušení a výběru bot doma budeme automaticky stornovat bez dalšího odůvodnění.

Jsme firma, která musí své závazky hradit, do čehož patří i poštovné a balné, které poskytujeme zákazníkům jako bonus v případě, že u nás boty zakoupí nad určitou částku, nikoliv vrátí celou zásilku, popřípadě její část. Nejsme půjčovna ani zkušebna bot. V případě, že i přes toto upozornění k takové situaci dojde, bude spotřebované poštovné a balné dodatečně naúčtováno kupujícímu.

Další nepříjemnou záležitostí je blokace zboží až na 1 měsíc, než zákazník odešle toto zboží zpět, poštovné zdarma, vyřizování účetní agendy spojené s vrácením a odstupováním od takových objednávek v případě objednávání několikerých bot ke zkoušení.

K tomuto účelu slouží kamenné prodejny, ve kterých již povětšinou podnikatelé udržují stejné ceny zboží jako na e-shopu, i přesto, že servis, který Vám poskytují by měl být v cenách bot v kamenné prodejně zohledněn...

Děkujeme za pochopení, tým Zdravých botiček.