Doprava a platby
Doprava:
Dopravu k Vám domů nám zajišťuje přepravní společnost DPD CZ s.r.o. (dříve Geis Parcel CZ) - za poplatek 120,- Kč včetně DPH (pokud máme akční nabídku, dostanete od nás dopravu zdarma :-) ).
V případě, že jste v kolonce způsob dopravy zvolili osobní odběr - Halže - Tachov, je Vaše objednávka připravena následující pracovní den od 13:00 hod. k vyzvednutí v sídle naší společnosti: X RENT Czech republic s.r.o., Žďárská 8, Halže 34701 (mimo otevírací dobu prodejny vždy po předchozí telefonické domluvě na tel.čísle 702 540 388). Nezaplacenou obuv k osobnímu odběru rezervujeme po dobu 3 dnů, poté bude Vaše objednávka stornována. Prodejna je již otevřená v běžné provozní době, i tak je však je nutné se nejdříve telefonicky dohodnout na termínu vyzvednutí e-shopové objednávky.
Balné je zahrnuto v poplatku za dopravu.
Platby
Platby je možné uskutečnit buď převodem na náš bankovní účet vedený u ČSOB a.s. bez poplatku (nebo dle sazebníku Vaší banky) nebo dobírkou za poplatek 50,- Kč včetně DPH (dobírku je možné hradit také Vaší platební kartou).
A jak nakupovat?
1. Vyberte si model obuvi.
2. Vyberte správný rozměr obuvi. Jak určit správnou velikost dětské obuvi uvádíme v sekci články - Velikost obuvi - v porovnání s velikostními tabulkami jednotlivých výrobců - u každého typu obuvi naleznete v popisu odkaz na velikostní tabulku.
3. U vybraného produktu se správně určenou velikostí vyberte možnost "přidat do košíku".
4. Po kliknutí se dostanete na první krok objednávky, kde naleznete podrobnosti a další kroky, jak objednat Vámi vybrané zboží.
5. Přihlaste se na svůj účet. Pokud účet nemáte, vyplňte osobní údaje kupujícího. Pokud máte zájem dostávat informace o našich novinkách a zvýhodněných akcích a slevách, zaregistrujte se do našeho e-shopu. Při příštím nákupu již nebude nutné zadávat dodací adresu atp.
6. Vyberte způsob doručení a platby.
7. Seznamte se s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů. Vyberte možnost „ODESLAT OBJEDNÁVKU“.
(Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.)
UPOZORNĚNÍ:
Upozorňujeme zákazníky, že nejsme půjčovna ani zkušebna bot, stejně tak nejsme dobročinná organizace, což znamená, že objednávky stejného typu zboží a velikostí nad 1.999,- Kč za účelem zkoušení a výběru bot doma budeme automaticky stornovat bez dalšího odůvodnění.
Jsme firma, která musí své závazky hradit, do čehož patří i poštovné a balné, které poskytujeme zákazníkům jako bonus v případě, že u nás boty zakoupí nad určitou částku, nikoliv vrátí celou zásilku. Další věcí je blokace zboží až na 1 měsíc, než zákazník odešle toto zboží zpět.
Nebudeme poskytovat poštovné zdarma, vyřizovat účetní agendu spojenou s vrácením a odstupováním od takových objednávek v případě "rozmaru" objednávání několikerých bot ke zkoušení a výběru.
K tomuto účelu slouží kamenné prodejny, ve kterých již povětšinou podnikatelé udržují stejné ceny zboží jako na e-shopu, i přesto, že servis, který Vám poskytují by měl být v cenách bot v kamenné prodejně zohledněn...
Děkujeme za pochopení, tým Zdravých botiček.