Otevírací doba kamenné prodejny: STŘEDA - otevřeno od 13:00 - 17:00 hod. ČTVRTEK - otevřeno 13:00 - 17:00 hod. SOBOTA - otevřeno 10:00 - 12:00 hod. Poštovné a balné 80,- Kč prostřednictvím Zásilkovny na výdejní místo Z-point, DPD CZ Pick up výdejní místo za 70,- Kč, Zásilkovna domů za 108,- Kč anebo balík do Balíkovny za 70,- Kč při platbě převodem. Dobírka 50,- Kč. Doprava zdarma nad 2.499,- Kč.

Doprava a platby

Doprava:

Dopravu k Vám domů nám zajišťuje přepravní společnost Packeta (Zásilkovna s.r.o.) - za poplatek 108,- Kč včetně DPH, Zásilkovnou do výdejního místa Z-point za 80,- Kč vč.DPH, DPD CZ do výdejního místa PICK UP za 70,- Kč, službou DPD PRIVATE na Vámi vybranou adresu za 115,- Kč anebo Českou poštou do Balíkovny za 70,- Kč vč.DPH. Dobírku je možné zvolit u Balíkovny za poplatek 50,- Kč vč. DPH. 

Přepravné a balné ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 2.499,- Kč (v případě, že poté odstoupíte od kupní smlouvy, u které Vám byla poskytnuta doprava zdarma, bude Vám spotřebované poštovné a balné dodatečně naúčtováno, tzn. Vám vracená částka za zboží bude ponížena o uskutečněné přepravné a balné) dle našich VOP.

Doručení na Slovensko - pouze po předchozí dohodě.

V případě, že jste v kolonce způsob dopravy zvolili osobní odběr - Halže - Tachov, je Vaše objednávka připravena v otevírací dny prodejny na adrese: Žďárská 8, Halže 34701 (mimo otevírací dobu prodejny vždy po předchozí telefonické domluvě na tel.čísle 702 540 388). Nezaplacenou obuv k osobnímu odběru rezervujeme po dobu 3 dnů, poté bude Vaše objednávka stornována.

Balné je zahrnuto v poplatku za dopravu.

 

Platby:

Platby je možné uskutečnit buď převodem na náš bankovní účet vedený u FIO banky bez poplatku (nebo dle sazebníku Vaší banky) nebo dobírkou za poplatek 50,- Kč včetně DPH (dobírku je možné hradit také Vaší platební kartou). Dobírka je možná u přepravy do Balíkovny s Českou poštou.

 

A jak nakupovat?

1. Vyberte si model obuvi.

2. Vyberte správný rozměr obuvi. Jak určit správnou velikost dětské obuvi uvádíme v sekci články  - Velikost obuvi - v porovnání s velikostními tabulkami jednotlivých výrobců - u každého typu obuvi naleznete v popisu odkaz na velikostní tabulku.

3. U vybraného produktu se správně určenou velikostí vyberte možnost "přidat do košíku".

4. Po kliknutí se dostanete na první krok objednávky, kde naleznete podrobnosti a další kroky, jak objednat Vámi vybrané zboží.

5. Přihlaste se na svůj účet. Pokud účet nemáte, vyplňte osobní údaje kupujícího. Pokud máte zájem dostávat informace o našich novinkách a zvýhodněných akcích a slevách, zaregistrujte se do našeho e-shopu. Při příštím nákupu již nebude nutné zadávat dodací adresu atp.

6. Vyberte způsob doručení a platby.

7. Seznamte se s obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů. Vyberte možnost „ODESLAT OBJEDNÁVKU“.

 

Pokud je zajišťována doprava zboží prodávajícím, případné nedostatky, zjevné vady nebo poškození zboží ohlaste ihned při vykládce dopravci a následně prodávajícímu, u kterého bylo zboží zakoupeno.
 

(Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a bezproblémové převzetí  potvrdit svým podpisem na dodacím listě dopravce. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí, zejména porušení obalů nasvědčujících neoprávněnému vniknutí do zásilky, porušení špatným zacházením se zásilkou, nesouhlasícím počtu balíků a jiných nesrovnalostí, doporučujeme kupujícímu takovou zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít. Na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel.)

UPOZORNĚNÍ:

Upozorňujeme zákazníky, že objednávky stejného typu zboží a velikostí nad 1.999,- Kč za účelem zkoušení a výběru bot doma budeme automaticky stornovat bez dalšího odůvodnění.

Jsme firma, která musí své závazky hradit, do čehož patří i poštovné a balné, které poskytujeme zákazníkům jako bonus v případě, že u nás boty zakoupí nad určitou částku, nikoliv vrátí celou zásilku, popřípadě její část. Nejsme půjčovna ani zkušebna bot. V případě, že i přes toto upozornění k takové situaci dojde, bude spotřebované poštovné a balné dodatečně naúčtováno kupujícímu.

Další nepříjemnou záležitostí je blokace zboží až na 1 měsíc, než zákazník odešle toto zboží zpět, poštovné zdarma, vyřizování účetní agendy spojené s vrácením a odstupováním od takových objednávek v případě objednávání několikerých bot ke zkoušení.

K tomuto účelu slouží kamenné prodejny, ve kterých již povětšinou podnikatelé udržují stejné ceny zboží jako na e-shopu, i přesto, že servis, který Vám poskytují by měl být v cenách bot v kamenné prodejně zohledněn...

Děkujeme za pochopení, tým Zdravých botiček.